Skip to content
DIAGNOSTISCH MEDISCH ADVIESCENTRUM

Klachtenprocedure

Omedi streeft ernaar de dienstverlening zo professioneel mogelijk uit te voeren. Bent u desondanks toch ontevreden over de dienstverlening, dan vragen wij u hierover contact op te nemen met Omedi.

Wanneer u een klacht heeft, is de interne klachtenregeling van Omedi van toepassing, dit betekent dat een klacht door Omedi wordt behandeld.

Een zorgvuldige afhandeling van een klacht is pas mogelijk als deze op papier staat. Wanneer u dit nog niet gedaan heeft verzoeken wij u vriendelijk een schriftelijke klacht in
te dienen.

  • Hierin staat de beschrijving van de klacht. U vermeld hierin over welke activiteit uw klacht gaat, welke medewerker het betreft, wanneer de klacht is ontstaan.
  • Vermeld duidelijk uw naam, adres, mailadres, telefoonnummer, gegevens werkgever.

Door onderstaand formulier in te vullen, nemen wij uw klacht in behandeling.

  • Omedi
    Diagnostisch medisch adviescentrum
    Stationsstraat 16
    4041 CJ Kesteren
    t : 0488 480048
    f : 0488 480041
    e : info@omedi.nl

     

    Telefonische bereikbaarheid:

    Maandag t/m Donderdag 09:00 – 17:30
    Vrijdag 09:00 – 16:30

     

    Openingstijden:

    Maandag 07:00 – 22:00
    Dinsdag 07:00 – 22:00
    Woensdag 07:00 – 22:00
    Donderdag 07:00 – 22:00
    Vrijdag 07:00 – 16:30
    Zaterdag 08:00 – 13:00

     

    Route : 
    klik hier voor pdf
    klik hier voor google maps

     

    Contact functionaris gegevensbescherming:
    e : HR@omedi.nl

Heeft u een fysieke afspraak bij Omedi?

Wanneer u zelf koorts heeft of verkouden bent verzoeken we u uw afspraak af te zeggen.

In dat geval dient u zich telefonisch af te melden Omedi.

Het kan ook voorkomen dat Omedi u weigert te keuren wanneer u symptomen vertoont die mogelijk bij het Coronavirus kunnen horen. Dit is een landelijk beleid. U kunt wanneer de symptomen verdwenen zijn met Omedi overleggen voor een nieuwe afspraak.